Gânduri frumoase

  • "Abate-te un centimetru si pierzi o mie de kilometri" - proverb chinezesc
  • "Autocontrolul va aseza omul printre zei" - proverb senegalez
  • "Cel mai important lucru pe lume nu este atat locul unde ne gasim cat mai ales directia in care ne indreptam" - Oliver Wendell Holmes
  • "Daca vrei sa te ridici deasupra celor din jurul tau, munceste mai mult decat ei. Munceste in fiecare zi cateva ore in plus. Fa intotdeauna mai mult decat ti se cere. Munca suplimentara nu a omorat niciodata pe nimeni. Mai bine sa te consumi decat sa te ruginesti" - Episcopul Cumberland
  • "Esecurile sunt pasi pe calea succesului" - autor necunoscut
  • "Increderea in fortele proprii este cheia marilor realizari" - Samuel Johnson
  • "Norocul si Dragostea sunt de partea celor curajosi" - Ovidiu
  • "Nu viata conteaza ci taria morala cu care o impodobesti" - John Galsworthy
  • "Numai cei care cred ca vor reusi, vor reusi" - Ralph Waldo Emerson
  • "O atentie iesita din comun acordata unui singur lucru, se dovedeste adesea superioara geniului sau artei" - Cicero

21 mai 2007

Despre mine

Site-ul meu Alina :)

Bună,

Eu sunt Alina... Din Timişoara.
Sunt studentă la Facultatea de Ştiinte Economice din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara, anul III, secţia Contabilitate şi Informatică de Gestiune.



Familia mea?
Mai am o soră şi un frate mai mici decât mine. Locuiesc împreună cu ei şi cu mama într-un apartament din Timişoara.

Pasiunile mele?
  • Îmi place foarte mult informatica şi îmi place să cânt. De altfel, fac parte dintr-un cor, corul Melos, al Facultăţii de Teologie Ortodoxă din Timişoara. Acum sunt abia la început şi ma străduiesc să învaţ cât mai multe cântece pe care să le cânt cât mai frumos şi mai corect.
  • Îmi mai place foarte mult să călătoresc. Încă din liceu mi-a plăcut foarte mult geografia şi de atunci visam să merg să vizitez cât mai multe locuri din ţară şi de peste hotare. Încă nu am fost plecată în străinătate, dar în ţară am fost şi la munte şi la mare...
  • Îmi place să citesc cărţi de dezvoltare personală. Aşa aflu mai multe atât despre mine cât şi despre cei din jurul meu.
  • Prefer să mănânc sănătos. Consider că un stil de viaţă sănătos e cheia către o viaţă fericită.
Replica mea favorită:
Nu şti cât de mult poţi zbura până nu-ţi întinzi aripile...
Aripile sufletului... Nu ştii câtă putere este în tine până nu îndrăzneşti să încerci şi ceea ce credeai că este imposibil. Am avut probleme cu încrederea în mine...

Timp liber?
Greu de spus cum se scurge... În timpul semestrului stau şi fac curat pe-acasă sau dorm... Uneori mai citesc câte o carte sau butonez la calculator... În vacanţe merg cu prietenii în tabere... Cel mai mult îmi place la munte, de acolo am şi cele mai frumoase amintiri.

4 comentarii:

Walid Ramadan spunea...

hi, this is me walid , kris's friend, thanks for inviting me to your beautifull blog , its very good , except "what does it say"

cause i dont understand romanin ,

but by all , its beautifull

eugenionuț spunea...

Paste Fericit iti doresc alaturi de cei dragi! ( interesant blogul )

anka spunea...

salut...eu sunt anca si ma bucur cand descopar blog uri faine ca al tau:Deu sunt din alba si cred ca o sa vin la Tm la facultate:Dtot la vest...blog ul meu e http://taceresisperanta.blogspot.com/ daca vrei sa il vizitezi si pe al meu:P

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.